CAMP PROGRAM RAZVOJA MENADŽMENTA
CROMA-e & ALGEBRA Poslovne škole

"Building leaders. Driving innovations"

CAMP je osmišljen kako bi ubrzao razvoj sadašnjih i budućih lidera vještinama i znanjem potrebnim za pokretanje njihovih organizacija i postizanje osobnog i profesionalnog rasta. Program je osmišljen da započne od temeljnih vještina vođenja preko strateškog razmišljanja, razumijevanja utjecaja tehnologije, primjene inovativnih vještina, te na kraju završava s upravljanjem promjenama, osiguravajući da su sudionici opremljeni za vođenje u današnjem dinamičnom okruženju.

Prijaviti se možete do 17. veljače 2025.

Zainteresirani kandidati trebaju ispuniti i poslati obrazac za prijavu koji je dostupan na niže navedenom linku „Prijavi se online“.

IZVOĐENJE I TRAJANJE PROGRAMA

Format:
šest 2-dnevnih modula i završni panel s menadžerima godine

Trajanje:
traje devet mjeseci

Mjesto održavanja:
ALGEBRA Poslovna škola, Gradišćanska 24, Zagreb (Lokacija)

Certifikacija:
Zajednički certifikat CROMA-e i ALGEBRA Poslovne škole.

PROGRAM

Modul 1, trajanje: 2 dana
  4. - 5. 3. 2025.


Strateško liderstvo,
Ivica Vrančić


Ključ uspjeha svakog lidera koji djeluje u globalnom okruženju je sposobnost prilagodbe vlastitog stila kako bi se uklopio u različitost svog tima, kolega, kupaca i dobavljača, a da pritom ostane autentičan. Vještina lidera je korištenje različitosti za postizanje poslovnih rezultata. Fokus će biti da sudionici razumiju kako njihovo vlastito ponašanje utječe na ljude oko njih i da razviju vještine koje će im omogućiti prilagodbu i mijenjanje pristupa različitim ljudima. Također će razumjeti što znači stvoriti suradničko okruženje koje omogućuje drugima da rade najbolje što mogu i osigurati ispravan način razmišljanja za uspješno vodstvo unutar organizacije.

  4. - 5. 3. 2025.


Ivica Vrančić više od 25 godina radi u području HR-a i razvoja menadžmenta. Iskustvo je stjecao vođenjem HR funkcije u Coca-Cola Beverages Hrvatska, British American Tobacco i DHL, a karijeru u navedenom području započeo u Zagrebačkoj banci.

Od 2005. godine konzultant je i predavač i svoje znanje dijeli s managerima, uglavnom visoke i više organizacijske razine, iz najznačajnijih tvrtki u Hrvatskoj ali i u zemljama regije i Europe. Veći dio svog sadašnjeg posla provodi kao osobni trener i coach mnogih uprava, članova uprava u područjima liderstva, timskog rada i upravljanja ljudima.

Završio je postdiplomski program iz područja HR Managementa na Chartered Institute of Personnel and Development u Londonu, najprestižnije HR institucije u Europi, i nositelj je titule Chartered FCIPD.

Predavač je na ALGEBRA e-leadership MBA studiju.

Modul 2, trajanje: 2 dana
  2. - 3. 4. 2025.


Strateško razmišljanje i planiranje,
Goran Radman


Strateško i poslovno planiranje je integrativna i multidisciplinarna vještina koja obuhvaća područja ekonomije, marketinga i financija te vođenja suradnika, operative i razvoja. Zahtjeva sveobuhvatnu procjenu najpoželjnijeg budućeg stanja organizacije u kontekstu njezinih vanjskih (političkih, ekonomskih, društvenih, tehnoloških, regulatornih, ekoloških) i unutarnjih (resursi, dionici, produktivnost, organizacija) čimbenika, kao i glavne sile razvoja (snage, slabosti, prilike i prijetnje) koje treba uzeti u obzir prilikom izrade planova izvršenja.

  2. - 3. 4. 2025.

Goran je svoju profesionalnu karijeru započeo 1984. godine kao savjetnik predsjednika Hrvatske za međunarodne odnose, a nastavio kao glavni direktor Hrvatske televizije (1987.). Godine 1992. prešao je u privatni sektor kako bi vodio MicroLAB, tvrtku za računalni inženjering i savjetovanje. Pridružio se Microsoft Corporation 1996. godine kako bi pokrenuo Microsoft Hrvatska, a 2000. proširio je svoje odgovornosti kao generalni direktor jadranske, a kasnije i jugoistočne europske regije. Imenovan je predsjednikom Microsoft SEE 2004. i predsjednikom ECEE 2007. Microsoft je napustio krajem 2008. kako bi postao dekan Veleučilišta VERN’ i predsjednik Sense Consultinga. Od 2012. do 2016., obnašao je dužnost glavnoga ravnatelja Hrvatske radiotelevizije (HRT).

Stekao je MBA na The Wharton School na Sveučilištu Pennsylvania i usavršio je svoje menadžerske i liderske vještine kroz razne izvršne programe, uključujući one na INSEAD-u i London School of Economics.

Predavač na ALGEBRA e-leadership MBA studiju.

Modul 3, trajanje: 2 dana
  7. - 8. 5. 2025.


Rješavanje problema i donošenje odluka, Robert Kopal


Modul se u fokusira na iskustveno, proaktivno i praktično učenje: sudionici sudjeluju u individualnom i timskom rješavanju problema i donošenju odluka te primaju konstruktivne povratne informacije kako bi nadogradili osobne snage i riješili ograničenja. Pruža praktične vještine i način razmišljanja o upravljanju, a ne samo prijenos znanja. Kao timski orijentirani okvir, modul poboljšava kolektivnu učinkovitost, izvedbu i produktivnost, a posebno je koristan u uvjetima neizvjesnosti, gdje su problemi složeni, a rješenja teško utvrditi.

  7. - 8. 5. 2025.

Robert je obnašao dužnost glavnog obavještajnog analitičara Ministarstva unutarnjih poslova Republike Hrvatske te obnašao rukovodeće pozicije u Protuobavještajnoj agenciji (POA) i Sigurnosno-obavještajnoj agenciji (SOA).

Objavio je 13 knjiga u Hrvatskoj i inozemstvu (Analitički menadžment, Ekonomska analiza međunarodnog terorizma; Teorija igara; Analiza društvenih mreža i dr.), a autor je i nekoliko poglavlja u knjigama te preko 70 stručnih i znanstvenih radova u Hrvatskoj i inozemstvu. Njegove nedavne knjige uključuju "Analitički menadžment" (dobitnik dvije nagrade) i "Obavještajna analitika - primjena u nacionalnoj i korporativnoj sigurnosti" (nagrada). Robert je vodio i predavao na preko 200 poslovnih i analitičkih radionica u Hrvatskoj i inozemstvu.

Robert Kopal, dr. sc. predavač je na ALGEBRA e-leadership MBA studiju.

Modul 4, trajanje: 2 dana
  4. - 5. 6. 2025.


Digitalna transformacija & AI,
Više predavača


Digitalna transformacija i umjetna inteligencija (AI) više nisu opcionalni – oni su ključni pokretači rasta, inovacija i konkurentske prednosti. Ovaj modul posebno je osmišljen kako bi osnažio sudionike znanjem, alatima i strategijama potrebnim za snalaženje i napredovanje u digitalnom dobu. Ne samo da ćemo istražiti temeljne koncepte, već ćemo pružiti i praktično iskustvo sa studijama slučaja iz stvarnog svijeta, digitalnim alatima i AI aplikacijama koje se mogu izravno primijeniti na poslovne izazove polaznika.

  4. - 5. 6. 2025.

Ivan Maglić je diplomirao na Prirodoslovno-matematičkom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Tijekom svoje poslovne karijere usavršavao je svoja znanja i vještine kroz brojne edukacije, kako u Ini tako i u Gartneru. Svoju profesionalnu karijeru započeo je 1988. godine kao računalni programer u Ini, radeći u nekoliko tehničkih okruženja, uključujući operacijske sustave, baze podataka i razvoj aplikacija. Nakon toga imenovan je načelnikom Odjela za razvoj, koordinirajući neka od ključnih područja primjene za INA-u. Bio je i direktor prvog hrvatskog projekta implementacije SAP ERP-a. Godine 1997. imenovan je pridruženim članom Uprave i CIO/IT direktorom Ininog poslovanja (upstream i downstream).

Ivan je angažiran u poslovnoj zajednici kako bi pomogao u izgradnji svijesti o utjecaju tehnologije na ukupne poslovne procese i gospodarstvo. Radi s članovima odbora i direktorima, kako u javnim tako i u komercijalnim organizacijama, kako bi pomogao premostiti komunikacijski jaz i razumijevanje između ICT-a i ostatka organizacije. U suradnji s vodećim analitičarima Gartnera, Ivan donosi korisne uvide o digitalnom poremećaju u poslovanju, u pojedinim industrijskim vertikalama.

Predavač je na ALGEBRA e-leadership MBA studiju.


Senad Kulenović karijeru je započeo u automobilskoj tvrtki Carmetal, gdje je od 1996. do 2000. godine radio kao IT menadžer za nabavu. Prešao je u Iskon Internet, gdje je preuzeo ulogu direktora prodaje 2003. godine. Nakon što je Hrvatski Telekom kupio Iskon, Senad se 2007. godine pridružio Upravi B.neta Hrvatska na poziciji direktora prodaje i marketinga. Godine 2011. unaprijeđen je na mjesto člana Uprave za prodaju i marketing. Senad se pridružio Hrvatskom Telekomu na poziciji Izvršni direktor za ePoslovanje od 2012. do 2014., a od studenog 2014. bio je Izvršni direktor za prodaju i marketing u H1 telekomu, sve do preuzimanja H1 od strane Optima Telekoma u srpnju 2017. godine.

Senad je 2017. osnovao tvrtku specijaliziranu za izradu strategija digitalne transformacije i operativnih planova za srednja i velika poduzeća. Od osnivanja, Senad je radio u nekoliko industrija uspješno kreirajući strategije za izdavačke, farmaceutske, veleprodajne, ICT i tvrtke za odjeću u Hrvatskoj, Austriji i Srbiji.

Predavač je na ALGEBRA Mini MBA programu Digitalna transformacija.


Mario Pilija je stručnjak specijaliziran za napredna tehnološka rješenja i poslovnu analitiku. S bogatim iskustvom u IT sektoru, Mario se istaknuo u vođenju kompleksnih projekata koji obuhvaćaju primjenu modernih tehnologija, automatizaciju poslovnih procesa i digitalnu transformaciju. Njegov rad se fokusira na optimizaciju IT infrastrukture i izgradnju rješenja prilagođenih specifičnim poslovnim potrebama klijenata. Mario redovito održava radionice i seminare o temama poput poslovne analitike, upravljanja podacima i digitalne transformacije. Kroz svoje edukativne programe, prenosi praktična znanja o tome kako primijeniti tehnološke inovacije za unaprjeđenje poslovanja i poboljšanje efikasnosti. Njegovi seminari privlače stručnjake iz različitih industrija, uključujući financijski sektor, proizvodnju i javnu upravu.

Njegova ekspertiza obuhvaća područja poput poslovne inteligencije (BI), upravljanja velikim podacima (Big Data), umjetne inteligencije (Ai) te korištenja softverskih rješenja za podršku poslovnom odlučivanju.

Modul 5, trajanje: 2 dana
  3. - 4. 9. 2025.


Upravljanje promjenama unutar organizacije, Ines Bezjak Kožnjak


Organizacije neprestano traže načine da ostanu ispred konkurencije, a to od njih neizbježno zahtijeva da budu agilne i fleksibilne te da razbijaju svoje mišljenje. Od lidera se traži da iniciraju i pokreću promjene kroz svoje dijelove organizacije. Ovaj modul će pokriti ključne teme koje promjenu čine uspješnom i pružiti sudionicima priliku da primijene svoje znanje iniciranjem i poticanjem vlastite promjene vodstva u poslovanju. Sudionici će također razviti razumijevanje vlastite reakcije na promjene i strategije za pomaganje sebi i drugima da se snađu u promjenama koje dolaze.

  3. - 4. 9. 2025.

Ines Bezjak Kožnjak u karijeri je radila na poslovima razvoja i učenja zaposlenika (L&D), upravljanja učinkom i karijerom, employer brandinga, angažiranosti zaposlenika, raznolikosti i uključivanja, upravljanja promjenama, zadovoljstvom na poslu u Hrvatskom Telekomu od 2000 – 2015. godine, te od 2015. – 2017. godine u INA-i, nakon čega je do 2024. godine radila kao Direktorica odjela upravljanja ljudskim resursima u Algebri. Ima preko dvadeset godina dragocjenog iskustva u svim temama vezanim uz upravljanje ljudskim resursima.

Certificirani praktičar SDI ®(Strength Deployment Inventory) metodologije, u svom radu koristi metode facilitiranja grupnim procesima kao što su Art of Hosting, Points of You® i slično. Aktivno se bavi edukacijom kao trener soft vještina i predavač na konferencijama, a zanimaju je i razvoj e-tečajeva i e-metode učenja. Socijalni pedagog po struci, vrlo je bliska i transakcijskoj analizi, te psihologiji koju vrlo često koristi i kao edukativno sredstvo.

Modul 6, trajanje: 2 dana
  1. - 2. 10. 2025.


Inovativnost & Design thinking,
Miro Kosović


Na modulu ćemo se usredotočiti na dva ključna aspekta inovacije: organizacijsku psihologiju inovacije i usmjerenost na kupca. Kroz prizmu dizajnerskog razmišljanja polaznici će učiti o procesu rješavanja problema koji korisnike stavlja u središte kreativnog procesa. Osim toga, istražit ćemo kako psihologija utječe na naše sposobnosti stvaranja novih ideja i suočavanja s izazovima inovacija.

Ovaj modul povezuje ova dva ključna aspekta kako bi sudionicima pružio sveobuhvatan uvid u stvaranje inovacija, istražujući kako kombinacija dizajnerskog razmišljanja i razumijevanja psiholoških čimbenika može stvoriti poticajno okruženje za inovacije.

  1. - 2. 10. 2025.

Miro Kosović je osnivač i direktor tvrtke Knot99, konzultantske kuće specijalizirane za inovacije, korisničko iskustvo (CX) i poslovnu transformaciju. S više od 15 godina profesionalnog iskustva, Miro je uspješno vodio više od 50 projekata i radionica iz područja design thinkinga za vodeće korporacije, mala i srednja poduzeća te javne organizacije diljem jugoistočne Europe. Osim konzultantskog rada, redovito održava radionice i seminare na teme poput design thinkinga, inovacijske strategije i transformacije korisničkog iskustva. Obučio je više od 600 korporativnih lidera i poduzetnika, pomažući im da primjene design thinking kako bi riješili složene poslovne izazove. Njegovi seminari su organizirani u suradnji s vodećim tvrtkama iz različitih sektora, uključujući financije, telekomunikacije, energetiku i javnu upravu.

Završio je Postdiplomski studij primijenjenog design thinkinga i inovacija na prestižnom Massachusetts Institute of Technology (MIT) te je autor knjige „Design Thinking za nedizajnere“ i brojnih članaka o inovacijama i poslovnoj transformaciji.

Modul 7, trajanje: 1/2 dana
  15. 10. 2025.


Forum "Liderstvo za budućnost"


Podjela certifikata i panel s dobitnicima priznanja CROMA Menadžer godine

  15. 10. 2025.

DODATNE AKTIVNOSTI

U programu će kao gosti predavači i mentori sudjelovati menadžeri koji su dobili CROMA nagradu Menadžer godine. Njihovo sudjelovanje će uključivati:

Gostujuća predavanja: Dijeljenja osobnih iskustava, uvida i najboljih praksi u vodstvu.

Mentorstvo: Pružanje individualnog i grupnog mentorstva sudionicima.

Studije slučaja: Predstavljanje studija slučaja njihovih uspješnih projekata i izazova u vodstvu.

Panel rasprave: Sudjelovanje u panel raspravama o raznim temama liderstva.

PRIJAVA I KOTIZACIJA ZA PROGRAM RAZVOJA VODSTVA

Prijaviti se možete do 17. veljače 2025.

Zainteresirani kandidati trebaju ispuniti i poslati obrazac za prijavu koji je dostupan na niže navedenom linku „Prijavi se online“.

 

Kotizacija i plaćanje

Kotizacija za sve programe iznosi 4.900,00 eura + PDV,
dok za pojedinačne programe iznosi 900,00 eur +PDV

Članovi CROMA-e imaju 10 % popusta

Popusti su dostupni za više sudionika iz iste tvrtke.

Za 2 -3 sudionika iz iste tvrtke - 15 % popusta.

4+ sudionika iz iste tvrtke - 25 % popusta.

Plaćanje je moguće u više rata (do 4) raspoređenih tijekom trajanja programa.