Naši članovi

Hrvatsko udruženje menadžera i poduzetnika CROMA

Članstvo u HUM-CROMA-i  znači biti dio mreže  uspješnih hrvatskih lidera u gospodarstvu  koju  mozete  koristiti  za povezivanje, razmjenu informacija i druženje.

HUM-CROMA je strukovna organizacija koja se zalaže za promicanje digniteta struke, interesa i  prava svojih članova, za dobrobit razvoja poduzeća i hrvatskog gospodarstva. Polazeći od stava da poslove rade ljudi i da su moć znanja, moć etike i moć partnerstva bitne vrijednosti poduzetničke kulture, HUM-CROMA ima sljedeću misiju:

HUM-CROMA kao udruženje ljudi, a ne tvrtki,  želi biti potpora menadžerima i poduzetnicima te spona za njihovo što bolje povezivanje.  Želimo stvarati prilike za razmjenu novih ideja, za prijenos znanja i iskustva, poticati kontinuirani profesionalni razvoj i edukaciju menadžera te biti lider u okupljanju  menadžera  budućnosti. Želimo zastupati interese menadžera, promicati važnost i odgovornost menadžerske profesije te prepoznati trud, rad i utjecaj pojedinaca na ukupan razvoj hrvatskog gospodarstva. Želimo stvoriti partnerski odnos sa komplementarnim regionalnim i internacionalnim udruženjima te doprinjeti daljnjem razvoju i promociji cjelokupnog hrvatskog društva.

  • Članstvo u CROMA-i predstavlja kvalitetni poslovni i institucionalni iskorak prema naprijed, u današnjem izazovnom gospodarskom okruženju. Biti dio zajednice CROMA pruža mnogobrojne benefite koji se, između inih, posebno manifestiraju u mogućnosti uspostavaljanja multilateralnih odnosa sa poslovnim i društvenim čimbenicima na institucionalnoj razini, koji pridonose, te ubrzavaju razvijanje poslovne interakcije, što nužno rezultira povećanjem stupnja dinamike gospodarskih aktivnosti, koje u rezultanti pružaju razvoj kako samih gospodarskih subjekata, tako i sveukupni razvoj Društva u cjelini. Osim navedenog, poseban akcent moram staviti na specifične, tailor-made, programe edukacije koje CROMA pruža svojim članovima, a koji su kreirani s ciljem stjecanja znanja, metoda, tehnika i vještina profesionalnog poslovodstva, što se u cijelini snažno reflektira uspostavom nove poduzetničke i radne etike, koja se realizira u svakodnevnom upravljačkom poslovanju. Kompanije, čiji su kadrovi članovi CROMA-e imaju snažan interes za kontinuiranim edukacijama koje neminovno pridonose stvaranju nove vrijednosti. Usvajanjem specifičnih profesionalnih i stručnih znanja svaki pojedinac stječe nove poslovne i ljudske kvalitete, koje predstavljaju „oštricu“ u poslovnom okruženju, kao što je rekao engleski filozof Sir Francis Bacon: „Znanje je Moć“.
  • Nakon višegodišnjeg članstva, za mene je CROMA poput velike obitelji u kojoj se povezujemo i dijelimo iskustva i ideje na polju upravljanja, poduzetništva, vizije kvalitetnog i odgovornog poslovanja, poticaja i podizanja kvalitete obrazovanja. To je mreža i odlična platforma u kojoj se stvaraju nova poznanstva, gdje se otvoreno priča o izazovima svakodnevnog poslovanja, gdje lideri naših vodećih tvrtki mogu zajednički raditi na unapređenju cjelokupnog poslovnog ozračja u našoj zemlji. Posebno mi je drago što svi zajedno radimo na održivom razvoju odnosno na unapređenju cjelokupnog standarda življenja u našem okruženju te zajednički pronalazimo nove načine za unapređenje poslovanja kako bi ovaj svijet ostavili što bolji za generacije koje dolaze. Naša CROMA također ima i iznimno bogat i intenzivan program edukacije, prilagođen potrebama modernog poslovanja. CROMA EDUCARE, kroz koji mladi i perspektivni menadžeri imaju mogućnost naučiti sve o korporativnom upravljanja upravo od nas, naših članova, vrhunskih stručnjaka i iskusnih profesora, konzultanata i poduzetnika. Jako sam ponosan i na titulu Menadžer godine koju sam dobio od udruženja, a koja se svake godine dodjeljuje najboljima i najuspješnijima na bazi mjerljivih kriterija i doprinosa kroz evaluaciju vrlo kompetentnog žirija sastavljenog od najboljih hrvatskih poslovnih lidera.
    Branimir Muidža
    Tvornica cementa Kakanj d.d.
  • Najveći vođe uče od drugih. Umrežavanje je bitan sastojak uspješnog poslovanja, ali nije uvijek lako doći do drugih stručnjaka, istomišljenika.  Kao član CROMA-e osjećam da sam dio velikog tima. U tom okruženju dobivam ideje od drugih poduzetnika, učim što je drugima uspjelo kao i ono što se nije pokazalo najboljim rješenjem. Naravno, tražilice nam mogu pružiti određenu polazišnu točku za bilo kakva industrijska pitanja, ali nema ničeg poput pristupa pokretačima koji stvari uistinu rade. Umrežavanje nije samo učenje od drugih; radi se o izgradnji osobnog branda tako da postane ugledan resurs koji će privući pažnju i interes drugih lidera. Članovi CROMA-e imaju različite ciljeve i zadovoljavaju različitu publiku, ali svi pokušavaju voditi tvrtke na najbolji mogući način prolazeći pri tome kroz razne izazove. Kad zaredaju dani s niskim brojevima i propuštenim rokovima teško je držati glavu podignutu. Tada treba ići na mjesto gdje ljudi znaju kroz što prolazite jer su i oni bili tamo. Kvalitetom članstva i javnim djelovanjem CROMA dopinosi rastu poslovne zajednice i društva u cjelini.
    Zoran Šimunić
    Naše klasje d.o.o.