CROMA EduCare je interaktivni, tromjesečni edukativni program iz područja korporativnog upravljanja namijenjen mladim menadžerima, poduzetnicima, srednjem menadžmentu i izvršnim direktorima koji polaznicima omogućava da u najkraće vrijeme steknu potrebna znanja i vještine upravljanja poslovnim procesima, projektima i timovima.

Kroz procese interaktivnog učenja i praktičnog rada vode ih najiskusniji predavači, konzultanti, ugledni hrvatski menadžeri i poduzetnici. Program kontinuirano nadograđujemo kroz 11 godina sukladno zahtjevima tržišta i evaluacijama naših polaznika.

Proljetni ciklus CROMA EduCare programa počinje 17. ožujka i traje do 3. lipnja 2022. te će se nastava održavati online četvrtkom i petkom u popodnevnim satima.

Tijekom tri mjeseca edukacije, polaznici dodatno rade u timovima na društveno korisnim projektima pod budnim mentorstvom profesora dr. sc. Mislava Ante Omazića, redovnog profesora na Katedri za organizaciju i menadžement Ekonomskog fakuteta u Zagrebu, specijaliziranog za projektni menadžement i društvenu odgovornost poduzeća.

Ovaj je program do sada pohađalo i s uspjehom završilo više od 300 polaznika iz uglednih tvrtki iz cijele Hrvatske uključujući PBZ, Končar, Ericsson Nikola Tesla, Euroherc, Radnik, B.net, AB gradnja, Badel 1862, Đuro Đaković Montaza, Wiener osiguranje VIG, Jamnica, Ledo, Zvijezda, Vetropack Straža , DS Smith, Hrvatska pošta, IN2 grupa, Jadrolinija, Zagrebacki holding, Mick, HEP, HBOR, Bilokalnik, Nexe, Hrvatska lutrija, Omco Croatia

AGILNO UPRAVLJANJE TIMOVIMA

Polaznici će upoznati osnovne elemente agilnog upravljanja timovima, saznat će kako uspješno komunicirati sa članovima tima različitih osobnosti. Kroz analize i praktične vježbe steći će bolje razumijevanje procesa rada u timu, mogućnost procjene ili odabira pojedinih članova tima, sposobnost kreiranja i vođenja učinkovitih timova uz najbolju timsku sinergiju članova tima.


UPRAVLJANJE VREMENOM I CILJEVIMA

Cilj ovog modula je naučiti polaznike kako postići kvalitetnu percepciju raspoloživog vremena, odnosno kako svjesno upravljati vremenom i samim sobom. Uz pomoć testova i niza praktičnih vježbi, polaznici će naučiti kako steći sposobnost pravodobnog uočavanja, određivanja i upravljanja prioritetima te kako optimizirati privatni i poslovni život.


Miljenko Bošković, MBA

Licencirani stručnjak za vremenski menadžment


licencirani je stručnjak za vremenski menadžment s diplomom „Time Management Akademie“ iz Muenchena. Kreator je vremenskog planera „Kairos System“ te koautor knjige „Management ciljeva i vremena”.
Ima više od 2000 dana održanih seminara na kojima je sudjelovalo preko 30.000 polaznika, a teme o kojima predaje, uz ostalo su: komunikacijske vještine i NLP, napredna i neverbalna komunikacija, prezentacijske vještine, uvod u prodaju, psihologija prodaje, konzultativna prodaja, pregovaranje, napredno pregovaranje i govor tijela, time & goal management, napredni time management i delegiranje, efikasan rad pod stresom, timski rad i stvaranje savršenih timova, uspješna motivacija i samomotivacija, motivirajući leadership i coaching te dugoročno upravljanje promjenama.


PROMJENA ŽIVOTNOG STILA

Kako prehranom i vježbom podignuti razinu energije


Polaznici radionice saznat će koje su faze promjene životnog stila, koji su procesi promjene, kako promjenu učiniti trajnom, kako se nositi s relapsima, kako započeti promjenu, na što se usmjeriti na putu te koje su neke osnovne zakonitosti prehrane i vježbanja.

UPRAVLJANJE STRESOM I MENTALNI TRENING ZA MENADŽERE

Uvodno predavanje i ciklus od pet radionica obuhvaća dva aspekta upravljanja stresom: metodu relaksacije te energetski trening s ciljem opuštanja, podizanja razine funkcionalnosti i pripreme za radni dan. Polaznici će naučiti osnove upravljanja stresom, a korištenjem tih znanja mogu povećati produktivnost i kvalitetu života.


diplomirao psihologiju na University of Minnesota u SAD-u 2007. godine. Magistrirao psihologiju na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Certificirani NLP praktičar, coach i hipnoterapeut. Hrvatski je plivački olimpijac iz Atene 2004. godine.


KOMUNIKACIJSKE I PREZENTACIJSKE VJEŠTINE


Ovaj modul nudi vrlo širok spektar znanja iz područja uspješne komunikacije, timskog komuniciranja i strateške percepcije u komunikaciji, koja je od iznimne važnosti u uspješnom poslovanju. Sadrži nekoliko workshopova, a rađen je po „BEMP” ("Bristol Educational Module Program") koji jamči vrlu brzu i uspješnu primjenu naučenog u svakodnevnom poslu. Modul je osmišljen kao interaktivan rad s polaznicima, kroz brojne radionice i interaktivan prezentacijski materijal.


Dr.sc. Nikša Sviličić


završio je paralelno dvije osnovne, dvije srednje škole, tri fakulteta, magisterij znanosti, tri doktorata. Diplomirao je povijest umjetnosti i muzeologiju, novinarstvo i komunikologiju, filmsku i TV režiju. Doktorirao je područja povijesti umjetnosti i muzeologije, književnosti i filma te komunikologije. Radio je na „Korean University of Technology“, kao profesor računarstva i multimedijskih tehnika.

Bio je profesor komunikologije i persuazije na Harvardu, pri čemu je dobio nagradu za najboljeg profesora 2003. godine. Ekspert je iz područja komunikacijsko - prezentacijskih vještina i suvlasnik poslovne škole „Proactiva“. Bavi se glazbom kao multiinstrumentalist, surađivao je s gotovo svim najpoznatijim domaćim glazbenicima (Balašević, Oliver, Đavoli). Bio je violinist i akustični gitarist kao stalni član benda Paula Simona. U suradnji s Oliverom Dragojevićem dobio je Porina za hit godine 2009. Režirao je više desetaka srednjometražnih i dugometražnih dokumentarnih i igranih filmova, pobjednik je Pulskog festivala 2009. godine za film „Vjerujem u anđele“.


OSOBNA PRODAJA


Kako ovladati novim tehnikama u prodajnom procesu te kako povećati svoju vještinu razmjene poruka s okruženjem, glavni su ciljevi ovog modula. Motivi u prodaji, verbalni i neverbalni elementi, prvi kontakt, govor tijela, pojedine faze prodaje, a posebno tehnike ugrijavanja kupca, stjecanje naklonosti te dobra demonstracija prednosti, samo zaključivanje procesa, sastavnice su ovog modula. Primjeri iz prakse, vježbe, igranje uloga uz analizu prednosti i slabosti, jamstvo su kako će svaki polaznik dobiti dragocjene alate za pospješivanje javnog nastupa, osobne prodaje i komunikacije s klijentima.


dipl.oec. Kamilo Antolović


završio je Ekonomski i Prirodoslovno-matematički fakultet Sveučilišta u Zagrebu, zatim marketing na Zagrebačkoj poslovnoj školi, edukaciju HGK za mrežu konzultanata za male poduzetnike te više desetaka specijalističkih tečajeva i seminara. Stalni je sudski vještak za oglašavanje i tržišno komuniciranje. Osnivač je, direktor i kreativni direktor agencije „K&K Promocija“. Više od 30 godina na vodećim je menadžerskim i marketinškim pozicijama u Hrvatskoj i regiji. Vodio je marketing nekih od najprestižnijih projekata i institucija poput Univerzijade 87., HGK, TZ Zagreb, FESTO. Suosnivač je i član uprave društva Publico Zagreb i Publico Sarajevo. Dugogodišnji je predavač na više poslovnih škola i fakulteta, specijaliziran za strateško planiranje, marketing, osobnu prodaju i pregovaranje.


DIGITALNA TRANSFORMACIJA POSLOVANJA

Nužnost a ne stvar izbora


Na zanimljiv i interaktivan način ovaj modul obrađuje percepciju i činjenice vezane uz digitalnu transformaciju, predstavlja globalne primjere digitalne transformacije poslovanja, navodi primjere iz domaće prakse postojećeg i novog poslovanja te ističe digitalne modele i pojašnjava pretpostavke za stratešku agilnost organizacije. Polaznici će dobiti osnove za postavljanje okvira i pripremu za digitalnu transformaciju poduzeća, prepoznat će prednosti i važnost digitalizacije u poslovanju.

Mr. sc. Vedran Antoljak


partner u konzultantskoj kuću Best Advisory koja je specijalizirana za usluge vezane na (digitalnu) transformaciju poslovanja, agilno vodstvo i inovacije. Osnovao je i 13 godina bio na čelu tvrtke Apsolon (Sense Consulting), u to doba najveće hrvatske tvrtke za poslovno savjetovanje. Više od 25 godina samostalno je razvijao, vodio ili sudjelovao u projektima globalnih i regionalnih korporacija, međunarodnih institucija i vlada te u nizu poduzetničkih poduhvata.
Posjeduje širok spektar vještina i iskustava menadžment konzaltinga koje je prikupio vodeći korporativne projekate i reforme regulatornog okruženja u 18 država. Njegov poslovni fokus je područje digitalne transformacije poslovanja, korporativnog menedžmenta, upravljanja inovacijama, razvoja inovativnih poslovnih (digitalnih) modela i alata, organizacijskog restrukturiranja, strategija i poslovnog planiranja, automatizacije poslovnih procesa i digitalizacije poslovanja. Autor je knjige Design Thinking za nedizajnere koja je bila najprodavanija poslovna knjiga u 2019. godini.


MENADŽMENT DRUŠTVENO KORISNOG PROJEKTA

Ključna znanja i vještine


Modul u sažetoj formi predstavlja relevantne aspekte projektnog menadžmenta kao alata za prilagodbu zahtjevima tržišta. Znanja i vještine projektnog menadžmenta esencijalni su izvor konkurentskih prednosti poduzeća u upravljanju krosfunkcionalnim inicijativama jer se većina strategija ostvaruje kroz projekte. U sklopu modula, tijekom tri mjeseca održavanja edukacije, polaznici rade u grupama na društveno korisnim projektima koji se na kraju programa implementiraju u društvo kroz konkretnu pomoć potrebitim pojedincima, institucijama, udrugama ili pokretanjem raznih inicijativa za dobrobit društvene zajednice.

Prof. dr. sc. Mislav Ante Omazić


pokretač je niza inicijativa s osnovnim ciljem stvaranja promjena u društvu. Radio je na brojnim projektima različitih veličina s raznim hrvatskim i međunarodnim institucijama te predstavljao svoje radove na preko 20 međunarodnih konferencija. Redovni je profesor na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu.


KONTROLING ZA MENADŽERE


Značenje kontrolinga i praktične primjene instrumenata kontrolinga postaje sve značajni. Što je to uopće kontroling i kako nam može pomoći u našem poslovanju? Kako na uspješan način organizirati kontroling u poduzeću? Što su to instrumenti strateškog i operativnog kontrolinga te kako ih možemo koristiti u praksi za unapređenje poslovanja? Odgovore na ova i na mnoga druga pitanja možete pronaći u ovom modulu.

DR. SC. Mladen Meter


konzultant i direktor tvrtke Poslovna učinkovitost d.o.o. Posjeduje višegodišnje iskustvo na rukovodećim pozicijama u međunarodnim tvrtkama, a trenutačno radi samostalno i s renomiranim inozemnim partnerima na brojnim projektima u Hrvatskoj i u inozemstvu. Međunarodno je certificirani HICHERT®IBCS konzultant i trener te certificirani konzultant partner za IBCS certificirana informatička rješenja za izradu profesionalnih poslovnih izvještaja i prezentacija. Pripremio je međunarodne kontroling standarde za Hrvatsku te je, kao jedini suradnik koji nije iz njemačkog govornog područja, bio član međunarodnog projekta za prepoznavanje i poboljšanje kontroling standarda. Ovlašteni je interni revizor za banke, financijske institucije i informacijske sustave te certificirani konzultant mreže konzultanata HAMAG-BICRO-a za područja: poslovnog planiranja, financija, organizacije i poslovnog upravljanja. Lokalni je konzultant Europske banke za obnovu i razvoj - EBRD. Veći broj godina je predavao na AACSB akreditiranoj poslovnoj školi. Uz ostalo, predaje u Njemačkoj, na ESB Business School u Reutlingenu.

OPERATIVNO I FINANCIJSKO PLANIRANJE


Operativno i financijsko planiranje značajnija je i neizostavna aktivnost u suvremenim uvjetima poslovanja jer je potrebno na što učinkovitiji i efikasniji način planirati korištenje raspoloživih, odnosno potrebnih resursa u odnosu na postavljene ciljeve poslovanja. U svrhu upravljanja i donošenja poslovnih odluka te pravovremene reakcije i prilagodbe na promjenjive uvjete poslovanja, potrebno je pratiti i analizirati ostvarenje planova kako bi se poslovanje odvijalo na najbolji mogući način, odnosno očuvala i povećala vrijednost poduzeća. Cilj ove radionice je kroz praktične primjere i rad na praktičnim vježbama upoznati sudionike s vrstama i sadržajem poslovnih planova, organizacijom procesa poslovnog planiranja, izradom te financijskom analizom poslovnog plana.

Danijela Šarić Lukačić, dipl. oec.


diplomirala je na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, zaposlena je kao konzultant za kontroling i financije u Poslovnoj učinkovitosti d.o.o. Posjeduje višegodišnje iskustvo i opsežno znanje iz područja kontrolinga, računovodstva, vođenja projekata, financijskog planiranja i izvještavanja koje je stekla u bankarskom sektoru te na rukovodećoj poziciji u Hrvatskoj agenciji za nadzor financijskih usluga. Tijekom svoje karijere kontinuirano se stručno usavršavala i educirala.
Posjeduje certifikat Controller Akademie te Certifikat ATTF International Compliance – Foundation Level. Od posebnog interesa su joj područja strateškog i operativnog planiranja. Tijekom svoje karijere vodila je brojne projekte, posjeduje značajna znanja i iskustva u vođenju projekata vezanih uz razvoj sustava unutarnjih kontrola u javnom sektoru što obuhvaća izradu strateških i operativnih planova, utvrđivanje ključnih pokazatelja uspješnosti, upravljanja rizicima, dizajn i implementaciju poslovnih procesa itd. Također je vodila projekt implementacije ERP rješenja i uspostave funkcije kontrolinga u neprofitnom sektoru.


DIZAJNIRANJE KORISNIČKOG ISKUSTVA

(UX DESIGN)


Uspješno ispunjavanje rastućih potreba korisnika nije slučajnost, već rezultat dobro definirane i implementirane strategije. Kroz kraće inspirativno predavanje pojasnit će se pojam korisničkog iskustva, zatim koje su potrebe današnjih korisnika te kako ih prepoznati. Stavljanje korisnika u fokus svakog poslovnog procesa, osigurava brzu reakciju na tržišne promjene i izravno utječe na uspjeh poslovanja. Kroz pregled najboljih praksi, očekivanja korisnika i tržišne trendove polaznici će saznati važnost postizanja vrhunskog korisničkog iskustva, na koji način izazove u poslovnim procesima pretvoriti u konkurentsku prednost kroz primjenu service design principa te na koji način pruženo vrhunsko korisničko iskustvo utječe na efikasnost i profitabilnost kompanije. Kroz interaktivan rad polaznici će imati priliku kreirati usluge vlastite kompanije.

Katarina Pranjić


direktorica i konzultantica za korisničko iskustvo s više od devet godina iskustva u području upravljanja korisničkim iskustvom. Nakon dugogodišnje domaće i inozemne karijere, preuzela je vođenje tvrtke „Radilica“ kojoj je cilj pomicanje granica u humanosti i izvrsnosti u pružanju usluga krajnjim korisnicima kako bi zaista napravili razliku i pomogli svojim partnerima da budu najbolji na svojim tržištima. Svoju ekspertizu gradi na prepoznavanju i analizi specifičnih ponašanja, stavova, motivacije, potreba i frustracija korisnika te predlaže mjere za poboljšanje kojima se može povećati zadovoljstvo korisnika i unaprijediti poslovanje, inovativnost i konkurentsku prednost kompanija u turističkom, telekomunikacijskom, bankarskom i ostalim sektorima.


INTERNET MARKETING


Internet marketing ili mrežno oglašavanje je područje koje se iznimno brzo razvija. Stoga je svakom marketing menedžeru ili osobi koja odlučuje o ulaganju u oglašavanje, bitno saznati koji su trendovi aktualni, koje mogućnosti postoje ili koji alati pri tome mogu pomoći. Iako je područje iznimno opsežno, ovaj modul je odlična prilika da u kratko vrijeme napravite milenijski skok u razumijevanju i korištenju mrežnog oglašavanja, poglavito besplatnih Google alata.

Mislav Varga, dipl.ing.


stručnjak za online marketing, statističke analize i data mining (rudarenje podataka). Diplomirao je na Fakultetu strojarstva i brodogradnje i apsolvirao je dva poslijediplomska studija. Trenutno radi u tvrtki Escape d.o.o. iz Osijeka i predaje na nekoliko škola i institucija o temama vezanim uz online marketing. Jedini je hrvatski Google stručnjak u statusu djeda. Nositelj je niza Google AdWords i Google Analytics certifikata i posjeduje vrlo rijetki cetifikat: GCT - Google certified trainer.


ANALITIČKI MENADŽMENT


Modul će pružiti uvid u ovladavanje znanjima i vještinama primjene strukturiranih i kreativnih analitičkih tehnika u poslovanju s ciljem izrade grafičkog prikaza opisivanja uzročno-posljedičnih veza između glavnih čimbenika poslovnog problema. Bavit će se izradom i identifikacijom alternativnih poslovnih scenarija, određivanjem vjerojatnosti pojedinih poslovnih scenarija, rangiranjem konkurentnih hipoteza prema stupnju međusobne nekonzistentnosti, odabirom između alternativnih opcija procjenom njihove pojedinačne korisnosti i vjerojatnosti postizanja korisnosti i dr.

PRAKTIČNA PRIMJENA TEORIJE IGARA U POSLOVANJU


Teorija igara je disciplina koja se bavi opisivanjem formalne strukture neke konfliktne situacije i iznalaženjem odgovarajućih modela za njezino rješavanje. Teorija igara ima zadatak pronalaženja rješenja u situacijama konkurencije (ali i suradnje), u kojima se djelomično ili potpuno sukobljavaju interesi najmanje dva protivnika. Rješenje konflikta određeno je akcijama svih strana koje sudjeluju u konfliktu. Cilj jest odrediti ponašanje sudionika koje je za njih najpovoljnije, pod pretpostavkom da slijede definirane ciljeve i vode računa o svom znanju ili očekivanom ponašanju ostalih igrača.

Izv. prof. dr. sc. Robert Kopal


viši znanstveni suradnik, profesor visoke škole u trajnom zvanju, posebni savjetnik predsjednika Vlade RH za nacionalnu sigurnost. Dosadašnje profesionalno i znanstveno iskustvo: državni tajnik MUP-a RH, dekan Visokog učilišta Effectus, prodekan za R&D na Visokom učilištu Algebra te voditelj diplomskih studija Digitalni marketing i Podatkovni smjer. Bio je prodekan za nastavu na Visokoj poslovnoj školi Libertas, predavač i gost predavač na više visokih učilišta u RH i inozemstvu te na programu CROMA EduCare. Savjetnik je Uprave IN2 Grupe. Obavljao poslove glavnoga obavještajnog analitičara MUP-a RH, bio je viši menadžer u POA-i i SOA-i. Objavio je 12 knjiga u RH i inozemstvu. Autor je više poglavlja u knjigama te 70+ stručnih i znanstvenih radova u RH i inozemstvu. Voditelj je i predavač na 150+ poslovnih i analitičkih radionica u RH i inozemstvu (trenirao je sigurnosne i obavještajne službenike 11 država). Dizajnirao je nekoliko specijaliziranih informacijskih sustava. Certificirani je trener obavještajne analitike. Član je Nacionalnog vijeća za kibernetičku sigurnost, Matičnog povjerenstva za društvene znanosti, Nacionalnog vijeća za razvoj ljudskih potencijala, Nacionalnog tima RH – Europski Big Data Hackathon 2017. koji je osvojio 1. mjesto. Najnoviju knjigu, zajedno s Darijom Korkut, "Analitički menadžment" objavio je u listopadu 2020. godine.


STRATEŠKO RAZMIŠLJANJE


Donedavno, uspješne kompanije bile su bolje od konkurenata zbog efikasnog upravljanja resursima i procesima. Danas se strateška prednost zasniva na strateškom razmišljanju i superiornoj organizacijskoj kulturi prema čijim vrijednostima menadžeri i zaposlenici svakodnevno djeluju. Zato raste važnost strateškog upravljanja promjenama, vođenja i stvaranja pobjedničke organizacijske kulture temeljene na vrijednostima poduzetničkog razmišljanja, inoviranja, sklada međuljudskih odnosa, timskog duha, efikasnosti i održivog razvoja. Modul Strateško razmišljanje ima za cilj pokazati najnovije trendove i izazove poslovne strategije, njenog utvrđivanja, izvođenja i unapređenja, objasniti važnost misije, vizije, strateških ciljeva, ključnih indikatora performansi (KPI) i pokazati kakvim vođenjem je moguće ostvariti dugoročnu stratešku prednost kao privremeni monopol. Polaznici će analizirati strateške ciljeve i vrijednosti, unaprijediti svoj liderski potencijal, ocijeniti osobne i skupne pretpostavke za izgradnju pobjedničke organizacijske kulture i bolje odgovoriti na strateške izazove tržišne utakmice.

UPRAVLJANJE KONFLIKTIMA I PRIGOVORIMA


Živimo u konfliktnom prostoru i vremenu, krize se događaju u prosjeku svakih sedam godina, a srednji i niži menadžeri provode četvrtinu vremena na upravljanje konfliktima, dok top management troši čak 18% vremena na rješavanje međuljudskih problema. Također, kroz odnose s klijentima i partnerima izloženi smo prigovorima i kritikama te svakodnevno moramo razrješavati takve situacije i komunikacijom ostvariti poslovne ciljeve, bolje radne uvjete te ugodniju i poticajniju organizacijsku kulturu. Modul Upravljanje konfliktima i prigovorima ima za cilj pokazati najnovije trendove i izazove u upravljanju konfliktnim situacijama u organizacijama, poslovnim funkcijama i timovima te posebno u odnosima s klijentima i poslovnim parterima. Modul će pokazati kakvim komuniciranjem, ponašanjem i vođenjem je moguće ostvariti skladne odnose i pozitivnu radnu klimu i kulturu. Polaznici će analizirati i bolje razumjeti izvore i uzroke konflikata, unaprijediti svoje vještine razrješavanja konflikata i rješavanja prigovora te stvoriti pretpostavke za izgradnju pobjedničke i nekonfliktne organizacijske kulture.

Prof. dr. sc. Velimir Srića


završio je Ekonomski fakultet i magisterij na FER-u. Kao Fulbrightov stipendist stekao je MBA na Columbia University, New York i doktorat iz menadžerske informatike. Konzultant je iz menedžmenta i informatike u nizu tvrtki kao Coca Cola, Fina, Gorenje, dm, INA, Triglav osiguranje, Nova ljubljanska banka, PBZ i Krka. Bio je direktor Zavoda za informatičku djelatnost, Predsjednik Komiteta za znanost, tehnologiju i informatiku i član Hrvatske vlade. Programski je direktor konzultantske tvrtke za digitalne inovacije i razvoj menadžmenta. Vodio je Radnu grupu za strategiju informatizacije Hrvatske i bio predsjednik Skupštine grada Zagreba. Objavio je sedamdesetak knjiga i preko petsto članaka, a koautor je i Međunarodne enciklopedije menadžmenta. Professor emeritus Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, gostujući profesor na UCLA, Los Angeles i na Renmin sveučilištu u Kini, a predaje na sveučilištima u Budimpešti, Dubaiju, Grazu, Mariboru, Rijeci, Sarajevu, Splitu i Osijeku. Ekspert je Svjetske banke za Change Management, član Europske akademije znanosti i umjetnosti i Komisije za Digitalno društvo pri ICC (International Chamber of Commerce).


ODNOSI S JAVNOŠĆU I DRUŠTVENI MEDIJI


Zašto odnosi s javnošću nisu samo odnosi s medijima? Kakva je medijska scena u Hrvatskoj? Što nazivamo kriznim komuniciranjem? Koje su promjene u naše poslovanje unijele društvene mreže? Samo su neka od pitanja na koja će polaznici dobiti odgovore na ovom modulu.

Krešimir Macan, dipl. ing.


ugledni hrvatski PR stručnjak specijaliziran za krizno komuniciranje, strateško komuniciranje u politici i nove društvene medije, koji danas uspješno vodi vlastitu savjetničku tvrtku Manjgura, jednu od prvih hrvatskih agencija specijaliziranih za odnose s javnošću. Bio je prvi direktor korporativnih komunikacija i glasnogovornik HRT-a, savjetnik Predsjednika Vlade RH za komunikacije, izvršni direktor Madison Consultinga, tijekom Domovinskog rata obnašao dužnost tajnika Ministarstva informiranja RH i kasnije načelnika Odjela za informiranje MVP-a. Ugledan je međunarodni izborni savjetnik i CIPR certificirani predavač specijaliziran za krizno komuniciranje, strateško komuniciranje u politici i nove društvene medije. Diplomirani je inženjer elektrotehnike, član Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ), Chartered Institute of Public Relations (CIPR) i Europskog udruženja političkih komunikatora (EAPC).


Naknada: 

Kotizacija od 18.000,00 kn + PDV uključuje sve naknade u svezi izvođenja programa i mentorskog rada.

Gratis kotizacija za šestog polaznika iz iste tvrtke, u istom ciklusu.

 

Menadžer godine 2021.