ChatGPT: uvod u alate umjetne inteligencije

ChatGPT: uvod u alate umjetne inteligencije

18. travnja 2023.
10:00 - 13:00
Trg bana J. Jelačića 15/2 u prostorijama HUM-CROMA-e

ChatGPT: uvod u alate umjetne inteligencije

 

ChatGPT je AI softver koji može generirati tekstove tako dobre kvalitete da je teško razlikovati ih od nečega što je napisao čovjek. Ali, kao što ćete otkriti u ovom seminaru, to je tek početak njegovih mogućnosti.

Seminar će se održati uživo u prostorijama HUM-CROMA-e,

Trg bana J. Jelačića 15/2,, u utorak, 18. travnja 2023., od 10:00 do 13:00 sati.

 

ChatGPT kao najpopularniji alat koji koristi 100 milijuna ljudi danas pomaže ubrzati obavljanje naših zadataka i čini nas efikasnijima nego prije pojave ChatGPT-a u prosincu 2022. godine. Ta činjenica, kao i ona da se tehnologija i znanje eksponencijalno razvijaju, ukazuje kako svaki poduzetnik, menadžer i stručnjak ako želi biti konkurentan danas i u budućnosti mora naučiti služiti se suvremenim alatima umjetne inteligencije poput ChatGPT-a. Korištenje ChatGPT-a više nije stvar izbora već nužnost, jer već danas vidimo kako oni koji koriste AI alate u poslovanju pokazuju značajno bolje performanse i rezultate nego oni koji ih ne koriste. Stoga, kako bismo shvatili kamo se AI kreće i što to može značiti za vas, vašu karijeru i vašu organizaciju, morate razumjeti osnove novog poglavlja u AI-u, dolazak ChatGPT-a.

NAPOMENA ZA POLAZNIKE: Na radionicu je potrebno ponijeti laptop, jer će se cijelo predavanja odvijati kroz praktični primjenu ChatGPT alata!

Pitanja na koja ćete dobiti odgovor na seminaru:

Što je umjetna inteligencija, kakao ona funkcionira i kako ona uči?

Kako pripremiti blogove, članke, prijevod, bolje emailove i odgovore na njih, oglase i mnogo drugih zadataka koristeći ChatGPT?

Kako brzo izraditi podcaste i druge dugotrajne sadržaje pomoću ChatGPT-a?

Kako izraditi prezentacija, sliku, slogan i mnoge druge isporuke u nekoliko sekundi koristeći alate AI?

Kako dobiti savjete o zdravlju, povijesti, marketinga, prodaje i mnogih drugih disciplina i sektora  korištenjem ChatGPT-a?

Gdje pronaći najpopularnije AI alate za pomoć u poslovanju?

 

Cijena edukacije

100 EUR + PDV

Online prijavnica
.pdf prijavnica
.docx prijavnica

 

O predavaču:

Vedran Antoljak je partner u konzultantskoj kući Best Advisory koja je specijalizirana za usluge vezane na (digitalnu) transformaciju poslovanja, agilno vodstvo i inovacije.

Osnovao je i 13 godina bio na čelu tvrtke Apsolon (Sense Consulting), u to doba najveće hrvatske tvrtke za poslovno savjetovanje. Više od 25 godina samostalno je razvijao, vodio ili sudjelovao u projektima globalnih i regionalnih korporacija, međunarodnih institucija i vlada te u nizu poduzetničkih pothvata.
Posjeduje širok spektar vještina i iskustava menadžment konzaltinga koje je prikupio vodeći korporativne projekte i reforme regulatornog okruženja u 18 država. Njegov poslovni fokus je područje digitalne transformacije poslovanja, korporativnog menedžmenta, upravljanja inovacijama, razvoja inovativnih poslovnih (digitalnih) modela i alata, organizacijskog restrukturiranja, strategija i poslovnog planiranja, automatizacije poslovnih procesa i digitalizacije poslovanja. Autor je knjige Design Thinking za nedizajnere koja je bila najprodavanija poslovna knjiga u 2019. godini.

Stručno vođenje kroz izložbu Otona Ivekovića

Vanja Ljevar Ph.D.

Co-Founder and Chief Data Scientist
KUBIK Intelligence

Jeste li se ikada zapitali što vaše 'zanimljive' Spotify playliste ili svakodnevne kupovine u supermarketu mogu reći o vama? U Kubik Intelligenceu razvili smo metodologiju pod nazivom Digitalna DNK, novo polje istraživanja koje koristi velike podatke za otkrivanje psihologije i tajni kupaca putem novih analiza i novog načina gledanja na podatke.

Od naših interakcija na društvenim medijima, preko kupovine, do fizičkih aktivnosti, naši životi postaju sve više digitalizirani i postoji golema količina podataka koji mogu sadržavati informacije o našoj osobnosti. Na primjer, kada pokrenete Netflix emisiju – pogledate li je do kraja (i ništa više, dok ne završi). Vjerojatno imate dosljednu i savjesnu osobnost koja sprovodi stvari do kraja. Naš rad otkriva ne samo kako možemo naučiti više o sebi iz vlastitog digitalnog ponašanja, već i kako upotreba podatkovne psihologije može otvoriti vrata tvrtkama za prikupljanje uvida o kupcima na kreativniji i učinkovitiji način. I naravno, što ovi ovdje konkretno znače za komunikaciju.