ChatGPT: uvod u alate umjetne inteligencije

ChatGPT: uvod u alate umjetne inteligencije

18. 04. 2023.
10:00 - 13:00
Trg bana J. Jelačića 15/2 u prostorijama HUM-CROMA-e

ChatGPT: uvod u alate umjetne inteligencije

 

ChatGPT je AI softver koji može generirati tekstove tako dobre kvalitete da je teško razlikovati ih od nečega što je napisao čovjek. Ali, kao što ćete otkriti u ovom seminaru, to je tek početak njegovih mogućnosti.

Seminar će se održati uživo u prostorijama HUM-CROMA-e,

Trg bana J. Jelačića 15/2,, u utorak, 18. travnja 2023., od 10:00 do 13:00 sati.

 

ChatGPT kao najpopularniji alat koji koristi 100 milijuna ljudi danas pomaže ubrzati obavljanje naših zadataka i čini nas efikasnijima nego prije pojave ChatGPT-a u prosincu 2022. godine. Ta činjenica, kao i ona da se tehnologija i znanje eksponencijalno razvijaju, ukazuje kako svaki poduzetnik, menadžer i stručnjak ako želi biti konkurentan danas i u budućnosti mora naučiti služiti se suvremenim alatima umjetne inteligencije poput ChatGPT-a. Korištenje ChatGPT-a više nije stvar izbora već nužnost, jer već danas vidimo kako oni koji koriste AI alate u poslovanju pokazuju značajno bolje performanse i rezultate nego oni koji ih ne koriste. Stoga, kako bismo shvatili kamo se AI kreće i što to može značiti za vas, vašu karijeru i vašu organizaciju, morate razumjeti osnove novog poglavlja u AI-u, dolazak ChatGPT-a.

NAPOMENA ZA POLAZNIKE: Na radionicu je potrebno ponijeti laptop, jer će se cijelo predavanja odvijati kroz praktični primjenu ChatGPT alata!

Pitanja na koja ćete dobiti odgovor na seminaru:

Što je umjetna inteligencija, kakao ona funkcionira i kako ona uči?

Kako pripremiti blogove, članke, prijevod, bolje emailove i odgovore na njih, oglase i mnogo drugih zadataka koristeći ChatGPT?

Kako brzo izraditi podcaste i druge dugotrajne sadržaje pomoću ChatGPT-a?

Kako izraditi prezentacija, sliku, slogan i mnoge druge isporuke u nekoliko sekundi koristeći alate AI?

Kako dobiti savjete o zdravlju, povijesti, marketinga, prodaje i mnogih drugih disciplina i sektora  korištenjem ChatGPT-a?

Gdje pronaći najpopularnije AI alate za pomoć u poslovanju?

 

Cijena edukacije

100 EUR + PDV

Online prijavnica
.pdf prijavnica
.docx prijavnica

 

O predavaču:

Vedran Antoljak je partner u konzultantskoj kući Best Advisory koja je specijalizirana za usluge vezane na (digitalnu) transformaciju poslovanja, agilno vodstvo i inovacije.

Osnovao je i 13 godina bio na čelu tvrtke Apsolon (Sense Consulting), u to doba najveće hrvatske tvrtke za poslovno savjetovanje. Više od 25 godina samostalno je razvijao, vodio ili sudjelovao u projektima globalnih i regionalnih korporacija, međunarodnih institucija i vlada te u nizu poduzetničkih pothvata.
Posjeduje širok spektar vještina i iskustava menadžment konzaltinga koje je prikupio vodeći korporativne projekte i reforme regulatornog okruženja u 18 država. Njegov poslovni fokus je područje digitalne transformacije poslovanja, korporativnog menedžmenta, upravljanja inovacijama, razvoja inovativnih poslovnih (digitalnih) modela i alata, organizacijskog restrukturiranja, strategija i poslovnog planiranja, automatizacije poslovnih procesa i digitalizacije poslovanja. Autor je knjige Design Thinking za nedizajnere koja je bila najprodavanija poslovna knjiga u 2019. godini.

Stručno vođenje kroz izložbu Otona Ivekovića

Vanja Ljevar Ph.D.

Co-Founder and Chief Data Scientist
KUBIK Intelligence

Jeste li se ikada zapitali što vaše 'zanimljive' Spotify playliste ili svakodnevne kupovine u supermarketu mogu reći o vama? U Kubik Intelligenceu razvili smo metodologiju pod nazivom Digitalna DNK, novo polje istraživanja koje koristi velike podatke za otkrivanje psihologije i tajni kupaca putem novih analiza i novog načina gledanja na podatke.

Od naših interakcija na društvenim medijima, preko kupovine, do fizičkih aktivnosti, naši životi postaju sve više digitalizirani i postoji golema količina podataka koji mogu sadržavati informacije o našoj osobnosti. Na primjer, kada pokrenete Netflix emisiju – pogledate li je do kraja (i ništa više, dok ne završi). Vjerojatno imate dosljednu i savjesnu osobnost koja sprovodi stvari do kraja. Naš rad otkriva ne samo kako možemo naučiti više o sebi iz vlastitog digitalnog ponašanja, već i kako upotreba podatkovne psihologije može otvoriti vrata tvrtkama za prikupljanje uvida o kupcima na kreativniji i učinkovitiji način. I naravno, što ovi ovdje konkretno znače za komunikaciju.

Adrian Ježina

 Predsjednik Uprave
Telemach Hrvatska

Izjava sponzora

Bliži nam se Kongres menadžera 2024. u Opatiji, zašto po vašem mišljenju pripadnici poslovne zajednice nikako ne smiju propustiti Kongres?
Kongres menadžera 2024. u Opatiji, s krovnom temom "Ljudi, tehnologija i budućnost poslovanja", predstavlja izuzetno važan događaj za poslovnu zajednicu iz više razloga. Kao prvo, Kongres pruža jedinstvenu priliku za umrežavanje s kolegama iz različitih industrija, za razmjenu ideja i iskustava što doprinosi boljem razumijevanju trendova u poslovanju. Otvara i nova vrata za potencijalne poslovne suradnje i sinergije. S druge strane, sudionici imaju priliku steći uvid u ključne tehnologije i najnovije trendove budući da će se na kongresu razgovarati o presudnim temama koje oblikuju poslovanje. U današnjim vremenima ubrzanog tehnološkog napretka, razumijevanje ovih trendova ključno je za uspješno vođenje kompanija. Također, kongresi okupljaju vodeće mislioce, poduzetnike i inovatore, koji vrlo često mogu biti inspiracija i pružiti drugačiju perspektivu na vođenje posla. Ovo može biti prekretnica za donošenje strateških odluka, uvođenje promjena i inovativnih rješenja u poslovanje, a samim time i stjecanje konkurentske prednosti.
Krovna tema ovogodišnjeg Kongresa je: ''Ljudi, tehnologija i budućnost poslovanja'' i o tome će se svakako pričati u panelima i predavanjima - što mislite da će biti ključno za budućnost vašeg poslovanja u narednom periodu - ljudi, tehnologija, edukacija ili nešto drugo?
Mislim da su svi navedeni faktori – ljudi, tehnologija i edukacija – međusobno povezani i podjednako važni za dugoročan uspjeh. Ljudi jesu i ostaju srž svakog poslovanja jer bez stručnih, posvećenih i inovativnih zaposlenika, nema ni uspješnog poslovanja. Talentirani timovi koji se nadopunjuju i koji imaju sposobnost prilagođavanja promjenama te stjecanja novih vještina ključni su za daljnji rast i napredak poslovanja bilo koje kompanije, u bilo kojem sektoru. S druge strane, tehnologija je snažno napredovala. Tehnološka rješenja omogućavaju nam veću efikasnost, smanjenje troškova i unapređenje korisničkog iskustva. Kompanije koje ne usvoje nove tehnologije poput umjetne inteligencije, big data analitike ili blockchaina zasigurno će zaostati za konkurencijom. U tom smislu je edukacija ključna. Kontinuirano učenje i prilagođavanje novim trendovima, potrebama korisnika i uvjetima na tržištu imperativi su u suvremenom poslovnom svijetu. Lideri i njihovi timovi moraju biti spremni stalno nadograđivati svoje znanje i vještine kako bi ostali relevantni na tržištu. Agilnost i inovacije postaju sve važnije u poslovanju. Kompanije koje će se brzo prilagoditi promjenama i prepoznati nove prilike na tržištu zasigurno će ostati relevantne i zadržati konkurentsku prednost. Upravo zato mislim da su sva tri faktora bitna i da bez njih, ostvariti napredak i rast u poslovanju naprosto neće biti moguće.

Zoran Uranjek

 Managing Director
HF Group

Izjava sponzora

Bliži nam se Kongres menadžera 2024. u Opatiji. Zašto, po Vašem mišljenju, pripadnici poslovne zajednice nikako ne smiju propustiti Kongres?
Kongres ima izuzetan značaj za poslovnu zajednicu, jer pruža jedinstvenu priliku za networking (umrežavanje), razmjenu iskustava i znanja, te stvaranje novih poslovnih prilika i predstavljanje najnovijih trendova u industriji. Također, kongres predstavlja idealno okruženje za stjecanje inspiracije i motivacije, što je ključno za profesionalni i poslovni rast. Svi ovi faktori čine sudjelovanje na kongresu iznimno vrijednim za sve poslovne subjekte koji teže kontinuiranom napretku.
Krovna tema ovogodišnjeg Kongresa je: „Ljudi, tehnologija i budućnost poslovanja“ i o tome će se svakako pričati u panelima i predavanjima. Što mislite da će biti ključno za budućnost vašeg poslovanja u narednom periodu-ljudi, tehnologija, edukacija ili nešto drugo?
U svom poslovanju, oduvijek naglašavamo bitnim, uz sve navedene faktore, i održivi razvoj. Nijedna tvrtka ne može uspješno poslovati bez ljudi, tehnologije, edukacije i održivosti te smatramo da samo sinergija navedenih faktora određuje budući uspjeh. Naime, ljudi su srž svakog poslovanja. Bez obzira na napredak tehnologije, ljudski faktor je nezamjenjiv. Uz to, važno je pratiti tehnološke trendove, digitalizirati poslovanje i procese, ali i kontinuirano širiti znanja i vještine svih dionika unutar organizacije. Budućnost se treba temeljiti i na inovacijama, zelenoj energiji te brzom prilagođavanju promjenama u okruženju.

Kroz održivi razvoj, ulaganje u ljude, tehnologiju i inovativnost, težimo stvoriti poslovni model koji ne samo da odgovara na izazove sadašnjosti, već i proaktivno gradi temelje za budućnost.

Sergio Galošić

 Chairman of the Board at
Klimaoprema d.d.

Izjava sponzora

Bliži nam se Kongres menadžera 2024. u Opatiji, zašto po vašem mišljenju pripadnici poslovne zajednice nikako ne smiju propustiti Kongres?

Prije svega zbog programa koji nas čeka ove godine. Dakle, program je prilagođen aktualnim temama, izazovima i mogućnostima s kojima se mi Manageri svakodnevno susrećemo osobito u posljednje vrijeme.

Svakako bih izdvojio:

  • Generacija „Z“ – kako se nositi s novim generacijama, što su njihovi drive-ovi itd.;
  • Digitalni DNA;
  • AI u poslovanju – koju su to sve mogućnosti koje nam umjetna inteligencija nosi u poslovanju, ne izmjerivo;
  • Održiva strategija; - u današnje vrlo dinamično vrijeme nije lako postaviti održivu strategiju, dakle, kako ju osmisliti, na koji način ju voditi itd.
  • Pregovaranje u Leadership-u; - o ovoj temi će nam govoriti svjetski stručnjak s Harward sveučilišta, gosp. Eugen B. Kogan. Osobno se veselim ovom predavanju.

Također, vrijedno je spomenuti da će na kongresu biti krema našeg poslovnog okruženja pa u tom smislu biti će prilike za druženjem i razmjenom iskustva pa možda nešto novo i naučimo.

''Ljudi, tehnologija i budućnost poslovanja'' i o tome će se svakako pričati u panelima i predavanjima - što mislite da će biti ključno za budućnost Vašeg poslovanja u narednom periodu - ljudi, tehnologija, edukacija ili nešto drugo?

Nabrojali ste zapravo sve što će na neki način determinirati poslovanje svake tvrtke, dakle idemo redom:

  • Ljudi, naš naj vrjedniji kapital….moramo ulagati u nova znanja, kurikulume prilagođavati budućnosti, ne dozvoljavati više da nam se većina strukovnjaka obrazuje prema kurikulumu starom i do 30 godina, a
    čine veći dio naših srednjoškolaca. Privlačiti visokoobrazovani kadar iz drugih zemalja, a sve da bi mogli osigurati industrijski i tehnološki rast.
  • Tehnologija – definitivno moramo biti investirati u nove tehnologijama jer samo na taj način možemo biti konkurentni. Također, moramo mijenjati strukturu našeg gospodarstva i ulagati u proizvode veće dodane vrijednosti jer ćemo samo na taj način biti u mogućnosti, između ostalog, isplaćivati veće plaće i privlačiti
    visokoobrazovan kadar iz drugih zemalja
  • Edukacija – cijelo životno učenje, nema se tu više što za dodati jer jednostavno nema alternative. Dakle, uzmite za primjer umjetnu inteligenciju. Koliko se ljudi ciljano s time bavi kao dio poslovnih aktivnosti? Jako malo dakle, velika mogućnost koja otvara potpuno novu dimenziju poslovanja, a koliko mi realno znamo o tome? Malo i ništa, dakle edukacija i samo edukacija.

Kroz održivi razvoj, ulaganje u ljude, tehnologiju i inovativnost, težimo stvoriti poslovni model koji ne samo da odgovara na izazove sadašnjosti, već i proaktivno gradi temelje za budućnost.

Ana Soldo

 Regionalna direktorica Quehenberger logistics d.o.o. za Hrvatsku, Srbiju i Makedoniju

Izjava sponzora

Zašto poslovna zajednica ne smije propustiti Kongres menadžera 2024. U Opatiji?
Kongres menadžera 2024. u Opatiji prilika je za povezivanje sudionika unutar poslovne zajednice, a iz različitih sektora industrije. Ovo je ujedno i prilika za stjecanje znanja i uvida koji mogu pomoći, ili čak biti presudni kod donošenja strateških odluka unutar organizacija. Za sve koji žele biti i ostati inovativni i konkurentni, Kongres predstavlja platformu za razmjenu ideja i učenje o aktualnim trendovima u poslovanju.
Ključni faktori za budućnost poslovanja: Ljudi, tehnologija, edukacija ili nešto drugo?

Srž uspješnog poslovanja su ljudi, a ključ je u privlačenju, zadržavanju i kontinuiranom razvoju zaposlenika. To je ujedno i jedan od najvećih izazova poslovanja danas. Uspješne su one organizacije koje uspijevaju stvoriti, ali i održati poticajno radno okruženje.

Tehnologije poboljšavaju efikasnost i agilnost procesa i alat su kompanijama za konkurentnije poslovanje, a efikasno poslovanje neminovno je uvjetovano tehnološkim napretkom.
Edukacija, pak, omogućava zaposlenicima i menadžerima da razumiju nove tehnologije i implementiraju najbolje prakse te da usvoje nove vještine potrebne za prilagodbu promjenama u poslovnom okruženju.

Sinergija između ljudi, tehnologije i edukacije predstavlja temelj za održiv rast i konkurentnost.