Radionica s Davorom Bilmanom: “Skener osobnosti-kako voditi različite tipove osobnosti?”

Radionica s Davorom Bilmanom: “Skener osobnosti-kako voditi različite tipove osobnosti?”

8. svibnja 2024.
15:00 - 17:30
Prilaz Kraljičinom zdencu 12

Dragi članovi Crome,

Pozivamo vas na interaktivnu besplatnu radionicu u organizaciji Crome koja će se održati u srijedu 8. svibnja 2024. od 15:00 – 17:30 sati u restoranu Šestinski lagvić u Zagrebu, Prilaz Kraljičinom zdencu 12.

Radionicu će voditi Davor Bilman, koji je široj javnosti poznat po svojoj strogoći kao član žirija u popularnoj zabavnoj emisiji HRT-a “Ples sa zvijezdama”, “Super talent” koji se prikazuje na Novoj TV i kao pobjednik u prvoj sezoni HRT show-a “Ja to mogu”. Možda je manje poznato da je Davor po struci ekonomista te da je dodatnim usavršavanjem postao licencirani predavač za radionice i treninge na području prodaje, timskog rada, komunikacije i savjetovanja te javnosti predstavio metodu “Skener osobnosti by Davor Bilman”, odnosno brzu i jednostavnu vještinu prepoznavanja nečije osobnosti na osnovi načina na koji se odijeva, izgleda i govori.

Program radionice:

15:00 – 15:30 Okupljanje i zakuska
15:30 – 16:30  Radionica SKENER OSOBNOSTI- kako voditi različite tipove osobnosti?

  • 4 osnovna tipa osobnosti
  • Karakteristike pojedinog tipa osobnosti
  • Kako prepoznati pojedini tip
  • Komunikacijski savjeti za vođenje za svaki tip osobnosti

16:30 – 17:30 Networking

Molimo vas da vaš dolazak potvrdite putem maila [email protected] najkasnije do 26.-og travnja 2024.

Nadamo se da ćete biti u prilici pridružiti nam se na ovom zanimljivom događanju! 

Srdačan pozdrav,

HUM-CROMA

P.S. Davor Bilman  također vas poziva na business & lifestyle festival koji organizira u Šibeniku 16.-18.5.2024., te članovi Crome ostvaruju popust od 50% na cijenu kotizacije.

Panel diskusija u JGL-u, “Kako upravljati u VUCA svijetu”

Vanja Ljevar Ph.D.

Co-Founder and Chief Data Scientist
KUBIK Intelligence

Jeste li se ikada zapitali što vaše 'zanimljive' Spotify playliste ili svakodnevne kupovine u supermarketu mogu reći o vama? U Kubik Intelligenceu razvili smo metodologiju pod nazivom Digitalna DNK, novo polje istraživanja koje koristi velike podatke za otkrivanje psihologije i tajni kupaca putem novih analiza i novog načina gledanja na podatke.

Od naših interakcija na društvenim medijima, preko kupovine, do fizičkih aktivnosti, naši životi postaju sve više digitalizirani i postoji golema količina podataka koji mogu sadržavati informacije o našoj osobnosti. Na primjer, kada pokrenete Netflix emisiju – pogledate li je do kraja (i ništa više, dok ne završi). Vjerojatno imate dosljednu i savjesnu osobnost koja sprovodi stvari do kraja. Naš rad otkriva ne samo kako možemo naučiti više o sebi iz vlastitog digitalnog ponašanja, već i kako upotreba podatkovne psihologije može otvoriti vrata tvrtkama za prikupljanje uvida o kupcima na kreativniji i učinkovitiji način. I naravno, što ovi ovdje konkretno znače za komunikaciju.