
Predavač: izv. prof. dr. sc. Nikša Sviličić
TRAJANJE: cca 1 dan / cca 4 ŠK/SATA, od 12.00 do cca 16.00 + Q&A
PREDAVAČ: izv. prof. dr. sc. NIKŠA SVILIČIĆ
METODIKA: max.15 – 20 polaznika – interaktivni rad
LOKACIJA: dvorana u sklopu restorana Šestinski lagvić, prilaz Kraljičinom zdencu, Zagreb,
NAKNADA ZA ČLANOVE:: 580,00 EUR + PDV (Cijena kotizacije za obje radionice 900 Eura + PDV – vidi više o radionici s Alenom Žapecom)
Sadržaj:
Polaznici će usvojiti vrlo širok spektar znanja iz domene “ciljane” komunikacije i strateške komunikacije, koja je od iznimne važnosti u uspješnom poslovanju u najširem kontekstu potrebitosti članova Upravbog odbora Crome. Naglasak će biti na učenju o sjajnom učinku (nova istraživanja) komunkacijske recepcije i percepcije u poslovnom okružju. Također, naučit ćemo koristiti DISC metodologiju za uspostavljanje optimalnog komunikacijskog odnosa, kako privatnog – tako i profesionalnog. Nakon početnog dijela polaznici će biti stavljeni u kontekstualizirane situacije za procjenu komunikacijskog karaktera, kao preduvjeta DISC testu. Nakon provedenog DISC testa pristupit ćemo individualiziranom pristupu svakom polazniku s ciljem optimizacije njegovog komunikacijskog segmenta i stavljanja istog u poslovni kontekst. Nakon toga radimo individualnu segmentaciju naučenog i stavljamo u kontekst komunikacijske interakcije kroz vježbe i primjere naučenoga. Ovaj modul ima izrazito visok stupanj interakcije s polaznicima, kao i “take home value” ishod.
Izvaci iz sadržaja:
- Zašto su komunikacijske tehnike važne u privatnom i poslovnom životu?
- Koja je tajna korištenja optimalnih tehnika i prepoznavanje situacije primjene
- Važnost upravljanja komunikacijskim vještinama za članove Upravnog odbora Crome
- Uspješna komunikacija u radu sa kolegama i percepcija ishoda u komunikaciji
- Verbalna i neverbalna komunikacija inetrno/eksterno
- Komunikacijska percepcija po Richteru (1957.) i veza s radom Crome
- Parasignalizacija – fenomeni u komunikaciji i veza s našim poslom
- Neverbalna sintaksa i njeno prepoznavanje u radu sa kolegama i klijentima
- Moć ilustrativnih primjera
- DISC metoda, važnosti primjene
- ISQ metodologija dvostruke pozitivne alternative kao “zlatni standard” uspješne
- Zaključak