
🚀 Završili smo prvi modul CAMP programa razvoja menadžmenta!
29. 04. 2025.
Baš poput našeg Izbora za menadžera godine, kojim dodjeljujemo nagrade najuspješnijim menadžerima i poduzetnicima i projekt Mali svjetionik promovira vrijednosti zaposlenika koje smatramo temeljem kvalitetnog rada, a to su: izvrsnost, integritet i marljivost.
Mali svjetionik je inicijativa koja već 8 godina prepoznaje i nagrađuje pojedince koji svakodnevno doprinose pozitivnim promjenama u društvu. To su ljudi koji svojim karakterom, strašću, predanošću i optimizmom uljepšavaju radne dane drugih i služe kao primjeri integriteta i izvrsnosti, čak i kada njihova djela često prolaze nezapaženo u široj javnosti.
Tko može biti Mali svjetionik?
Mali svjetionik slavi one koji:
Ako poznaješ osobu koja zaslužuje biti istaknuta, sada je pravo vrijeme da je prijaviš!
Nagrade
Kako prijaviti kandidata?
Prijave su otvorene do 5. svibnja 2025. putem jednostavnog online obrasca. Prilikom ispunjavanja obrasca, kroz nekoliko kratkih pitanja imati ćeš priliku predstaviti kandidata na najbolji mogući način.
Više informacija o pravilima sudjelovanja pronađi na službenoj web stranici.
Co-Founder and Chief Data Scientist
KUBIK Intelligence
Jeste li se ikada zapitali što vaše 'zanimljive' Spotify playliste ili svakodnevne kupovine u supermarketu mogu reći o vama? U Kubik Intelligenceu razvili smo metodologiju pod nazivom Digitalna DNK, novo polje istraživanja koje koristi velike podatke za otkrivanje psihologije i tajni kupaca putem novih analiza i novog načina gledanja na podatke.
Od naših interakcija na društvenim medijima, preko kupovine, do fizičkih aktivnosti, naši životi postaju sve više digitalizirani i postoji golema količina podataka koji mogu sadržavati informacije o našoj osobnosti. Na primjer, kada pokrenete Netflix emisiju – pogledate li je do kraja (i ništa više, dok ne završi). Vjerojatno imate dosljednu i savjesnu osobnost koja sprovodi stvari do kraja. Naš rad otkriva ne samo kako možemo naučiti više o sebi iz vlastitog digitalnog ponašanja, već i kako upotreba podatkovne psihologije može otvoriti vrata tvrtkama za prikupljanje uvida o kupcima na kreativniji i učinkovitiji način. I naravno, što ovi ovdje konkretno znače za komunikaciju.
Predsjednik Uprave
Telemach Hrvatska
Managing Director
HF Group
Kroz održivi razvoj, ulaganje u ljude, tehnologiju i inovativnost, težimo stvoriti poslovni model koji ne samo da odgovara na izazove sadašnjosti, već i proaktivno gradi temelje za budućnost.
Chairman of the Board at Klimaoprema d.d.
Prije svega zbog programa koji nas čeka ove godine. Dakle, program je prilagođen aktualnim temama, izazovima i mogućnostima s kojima se mi Manageri svakodnevno susrećemo osobito u posljednje vrijeme.
Svakako bih izdvojio:
Također, vrijedno je spomenuti da će na kongresu biti krema našeg poslovnog okruženja pa u tom smislu biti će prilike za druženjem i razmjenom iskustva pa možda nešto novo i naučimo.
Nabrojali ste zapravo sve što će na neki način determinirati poslovanje svake tvrtke, dakle idemo redom:
Kroz održivi razvoj, ulaganje u ljude, tehnologiju i inovativnost, težimo stvoriti poslovni model koji ne samo da odgovara na izazove sadašnjosti, već i proaktivno gradi temelje za budućnost.
Regionalna direktorica Quehenberger logistics d.o.o. za Hrvatsku, Srbiju i Makedoniju
Srž uspješnog poslovanja su ljudi, a ključ je u privlačenju, zadržavanju i kontinuiranom razvoju zaposlenika. To je ujedno i jedan od najvećih izazova poslovanja danas. Uspješne su one organizacije koje uspijevaju stvoriti, ali i održati poticajno radno okruženje.
Tehnologije poboljšavaju efikasnost i agilnost procesa i alat su kompanijama za konkurentnije poslovanje, a efikasno poslovanje neminovno je uvjetovano tehnološkim napretkom.
Edukacija, pak, omogućava zaposlenicima i menadžerima da razumiju nove tehnologije i implementiraju najbolje prakse te da usvoje nove vještine potrebne za prilagodbu promjenama u poslovnom okruženju.
Sinergija između ljudi, tehnologije i edukacije predstavlja temelj za održiv rast i konkurentnost.