Prilog dnevnik.hr-a o Kongresu menadžera 2024.
11. 10. 2024.
Obavijest za javnost o razrješenju funkcije glavne menadžerice Crome
7. 11. 2024.
DOK-ING je inženjerski lider u razvoju i proizvodnji robotskih i autonomnih sustava i opreme za posebne namjene. Tvrtka se dokazala kao lider na međunarodnom tržištu s više od 80% tržišnog udjela u segmentu razminiranja, a izvozi u više od 40 zemalja svijeta. U više od 30 godina poslovanja, tvrtka je prepoznata po tome što je inovativnim pristupom promijenila industrijski krajolik te je osvojila 100-ak međunarodnih nagrada “poslovanje i industrija” u inovacijama i tehnologijama. DOK-ING se bavi integracijom vlastitih inovacija i novih tehnologija, razvija i proizvodi robotske i autonomne sustave za zaštitu ljudskih života i imovine u opasnim okruženjima, prvenstveno za vojnu inženjeriju, NKBR (nuklearno kemijsko biološko i radiološko) ugroze, krizne situacije, protuterorizam i podzemno rudarstvo. Tvrtkin najnoviji projekt usmjeren je na gorući problem obrade i zbrinjavanja otpada te je posljednje dvije godine fokusiran na razvoj postrojenja za pretvaranje nereciklabilnog otpada u čistu energiju.
14. studenog 2024., DOK-ING
12:00 – 12:15 Uvodni govor domaćina, Vjekoslav Majetić, inovator, osnivač i vlasnik DOK-ING-a
Uvodni govor predstavnice HUM-CROMA-e, Ana Soldo, predsjednica HUM-CROMA-e
12:15 – 13:00 PANEL: Generacijska sinergija: poduzetništvo i inovacije u eri tehnološkog napretka
Moderatorica panela: Danijela Milić, operativna menadžerica Crome
13:00 – 13:30 Obilazak pogona DOK-ING-a i Indeloop
13:30 – 14:45 Domjenak i networking
Vjekoslav Majetić
Inovator, osnivač i vlasnik DOK-ING-a
Ante Bakić
DOK-ING
Ivona Bačelić
Bačelić
Ena Fuzul
Rearm
Danijel Pevec
Alpha Capitalis
Danijela Milić,
operativna menadžerica Crome
Co-Founder and Chief Data Scientist
KUBIK Intelligence
Jeste li se ikada zapitali što vaše 'zanimljive' Spotify playliste ili svakodnevne kupovine u supermarketu mogu reći o vama? U Kubik Intelligenceu razvili smo metodologiju pod nazivom Digitalna DNK, novo polje istraživanja koje koristi velike podatke za otkrivanje psihologije i tajni kupaca putem novih analiza i novog načina gledanja na podatke.
Od naših interakcija na društvenim medijima, preko kupovine, do fizičkih aktivnosti, naši životi postaju sve više digitalizirani i postoji golema količina podataka koji mogu sadržavati informacije o našoj osobnosti. Na primjer, kada pokrenete Netflix emisiju – pogledate li je do kraja (i ništa više, dok ne završi). Vjerojatno imate dosljednu i savjesnu osobnost koja sprovodi stvari do kraja. Naš rad otkriva ne samo kako možemo naučiti više o sebi iz vlastitog digitalnog ponašanja, već i kako upotreba podatkovne psihologije može otvoriti vrata tvrtkama za prikupljanje uvida o kupcima na kreativniji i učinkovitiji način. I naravno, što ovi ovdje konkretno znače za komunikaciju.
Predsjednik Uprave
Telemach Hrvatska
Managing Director
HF Group
Kroz održivi razvoj, ulaganje u ljude, tehnologiju i inovativnost, težimo stvoriti poslovni model koji ne samo da odgovara na izazove sadašnjosti, već i proaktivno gradi temelje za budućnost.
Chairman of the Board at Klimaoprema d.d.
Prije svega zbog programa koji nas čeka ove godine. Dakle, program je prilagođen aktualnim temama, izazovima i mogućnostima s kojima se mi Manageri svakodnevno susrećemo osobito u posljednje vrijeme.
Svakako bih izdvojio:
Također, vrijedno je spomenuti da će na kongresu biti krema našeg poslovnog okruženja pa u tom smislu biti će prilike za druženjem i razmjenom iskustva pa možda nešto novo i naučimo.
Nabrojali ste zapravo sve što će na neki način determinirati poslovanje svake tvrtke, dakle idemo redom:
Kroz održivi razvoj, ulaganje u ljude, tehnologiju i inovativnost, težimo stvoriti poslovni model koji ne samo da odgovara na izazove sadašnjosti, već i proaktivno gradi temelje za budućnost.
Regionalna direktorica Quehenberger logistics d.o.o. za Hrvatsku, Srbiju i Makedoniju
Srž uspješnog poslovanja su ljudi, a ključ je u privlačenju, zadržavanju i kontinuiranom razvoju zaposlenika. To je ujedno i jedan od najvećih izazova poslovanja danas. Uspješne su one organizacije koje uspijevaju stvoriti, ali i održati poticajno radno okruženje.
Tehnologije poboljšavaju efikasnost i agilnost procesa i alat su kompanijama za konkurentnije poslovanje, a efikasno poslovanje neminovno je uvjetovano tehnološkim napretkom.
Edukacija, pak, omogućava zaposlenicima i menadžerima da razumiju nove tehnologije i implementiraju najbolje prakse te da usvoje nove vještine potrebne za prilagodbu promjenama u poslovnom okruženju.
Sinergija između ljudi, tehnologije i edukacije predstavlja temelj za održiv rast i konkurentnost.