Želim postati član Hrvatskog udruženja menadžera i poduzetnika CROMA i dajem suglasnost da se podaci iz pristupnice koriste isključivo kao interna dokumentacija za potrebe međusobne korespondencije.
*Za one koji žele; pristupnicu mogu popuniti u papirnatom obliku, preuzeti je možete u dnu prethodne stranice.
Napomena: Ispunjenu i ovjerenu pristupnicu molimo dostavite preporučenom poštom na adresu: HUM-CROMA, Trg Josipa bana Jelačića 15/2, 10000 Zagreb ili skeniranu via e-mail: hum- [email protected] nakon čega ćemo potvrditi Vaš članski status i poslati račun za godišnju članarinu.
Trg bana Josipa Jelačića 15/2, 10 000 Zagreb, T: +385 1 4838 709, E: [email protected], W: www.croma.hr IBAN: HR3323400091102717848, PRIVREDNA BANKA ZAGREB d.d., OIB: 61615891993
Co-Founder and Chief Data Scientist
KUBIK Intelligence
Jeste li se ikada zapitali što vaše 'zanimljive' Spotify playliste ili svakodnevne kupovine u supermarketu mogu reći o vama? U Kubik Intelligenceu razvili smo metodologiju pod nazivom Digitalna DNK, novo polje istraživanja koje koristi velike podatke za otkrivanje psihologije i tajni kupaca putem novih analiza i novog načina gledanja na podatke.
Od naših interakcija na društvenim medijima, preko kupovine, do fizičkih aktivnosti, naši životi postaju sve više digitalizirani i postoji golema količina podataka koji mogu sadržavati informacije o našoj osobnosti. Na primjer, kada pokrenete Netflix emisiju – pogledate li je do kraja (i ništa više, dok ne završi). Vjerojatno imate dosljednu i savjesnu osobnost koja sprovodi stvari do kraja. Naš rad otkriva ne samo kako možemo naučiti više o sebi iz vlastitog digitalnog ponašanja, već i kako upotreba podatkovne psihologije može otvoriti vrata tvrtkama za prikupljanje uvida o kupcima na kreativniji i učinkovitiji način. I naravno, što ovi ovdje konkretno znače za komunikaciju.
Predsjednik Uprave
Telemach Hrvatska
Managing Director
HF Group
Kroz održivi razvoj, ulaganje u ljude, tehnologiju i inovativnost, težimo stvoriti poslovni model koji ne samo da odgovara na izazove sadašnjosti, već i proaktivno gradi temelje za budućnost.
Chairman of the Board at Klimaoprema d.d.
Prije svega zbog programa koji nas čeka ove godine. Dakle, program je prilagođen aktualnim temama, izazovima i mogućnostima s kojima se mi Manageri svakodnevno susrećemo osobito u posljednje vrijeme.
Svakako bih izdvojio:
Također, vrijedno je spomenuti da će na kongresu biti krema našeg poslovnog okruženja pa u tom smislu biti će prilike za druženjem i razmjenom iskustva pa možda nešto novo i naučimo.
Nabrojali ste zapravo sve što će na neki način determinirati poslovanje svake tvrtke, dakle idemo redom:
Kroz održivi razvoj, ulaganje u ljude, tehnologiju i inovativnost, težimo stvoriti poslovni model koji ne samo da odgovara na izazove sadašnjosti, već i proaktivno gradi temelje za budućnost.
Regionalna direktorica Quehenberger logistics d.o.o. za Hrvatsku, Srbiju i Makedoniju
Srž uspješnog poslovanja su ljudi, a ključ je u privlačenju, zadržavanju i kontinuiranom razvoju zaposlenika. To je ujedno i jedan od najvećih izazova poslovanja danas. Uspješne su one organizacije koje uspijevaju stvoriti, ali i održati poticajno radno okruženje.
Tehnologije poboljšavaju efikasnost i agilnost procesa i alat su kompanijama za konkurentnije poslovanje, a efikasno poslovanje neminovno je uvjetovano tehnološkim napretkom.
Edukacija, pak, omogućava zaposlenicima i menadžerima da razumiju nove tehnologije i implementiraju najbolje prakse te da usvoje nove vještine potrebne za prilagodbu promjenama u poslovnom okruženju.
Sinergija između ljudi, tehnologije i edukacije predstavlja temelj za održiv rast i konkurentnost.