Educare program

Educare program

8. ožujka 2023. - 24. svibnja 2023.
Trg bana Josipa Jelačića 15/2

 

Ključni elementi razvoja svake tvrtke su znanje i vještine njenih zaposlenika koje zahtijevaju kontinuiranu nadogradnju i prilagodbu sve turbulentnijem i zahtjevnijem tržištu. Kako bismo bili u korak sa izrazito brzim i sveobuhvatnim promjenama koje zahvaćaju sve dijelove gospodarstva, prije 11 godina kreirali smo CROMA Educare program koji pomaže mladim stručnjacima da u najkraće vrijeme steknu potrebna znanja i vještine upravljanja poslovnim procesima, projektima i timovima.

U suradnji sa profesorom dr.sc. Mislavom Omazićem, redovnim profesorom na Katedri za organizaciju i menadžement Ekonomskog fakuteta u Zagrebu, spec. za projektni menadžement i društvenu odgovornost poduzeća, unaprijedili smo program sa aktualnim temama, neophodnim vještinama i novim trendovima na tržištu koje smo u razgovoru sa našim članovima, predsjednicima Uprava renomiranih tvrtki u Hrvatskoj te sa stručnjacima za ljudske potencijale osvijestili kao ključne za uspješno vođenje poslovanja i motiviranje timova.

Nastava će se održavati uživo u prostorijama HUM-CROMA-e, Trg bana J. Jelačića 15/2, srijedom od 9:00 do 17:00, od 08.03.2023 do 24.05.2023 u malim grupama od 15-20 polaznika.

Prijava

Kotizacija za CROMA Educare program je 3.000 EUR / 22.603,50 HRK + PDV te za sve polaznike za koje iznos kotizacije bude u cijelosti uplaćen do 31. siječnja 2023.  odobravamo 10% popusta na cjelokupni iznos kotizacije. Kotizacija za svakog petog polaznika iz iste tvrtke, u istom ciklusu je gratis. Molili bismo da prijavu za vaše polaznike izvršite najkasnije do 31.siječnja 2023. kako bismo im mogli osigurati mjesto u programu.

Prezentacije društveno odgovornih projekata polaznika EduCare programa

Vanja Ljevar Ph.D.

Co-Founder and Chief Data Scientist
KUBIK Intelligence

Jeste li se ikada zapitali što vaše 'zanimljive' Spotify playliste ili svakodnevne kupovine u supermarketu mogu reći o vama? U Kubik Intelligenceu razvili smo metodologiju pod nazivom Digitalna DNK, novo polje istraživanja koje koristi velike podatke za otkrivanje psihologije i tajni kupaca putem novih analiza i novog načina gledanja na podatke.

Od naših interakcija na društvenim medijima, preko kupovine, do fizičkih aktivnosti, naši životi postaju sve više digitalizirani i postoji golema količina podataka koji mogu sadržavati informacije o našoj osobnosti. Na primjer, kada pokrenete Netflix emisiju – pogledate li je do kraja (i ništa više, dok ne završi). Vjerojatno imate dosljednu i savjesnu osobnost koja sprovodi stvari do kraja. Naš rad otkriva ne samo kako možemo naučiti više o sebi iz vlastitog digitalnog ponašanja, već i kako upotreba podatkovne psihologije može otvoriti vrata tvrtkama za prikupljanje uvida o kupcima na kreativniji i učinkovitiji način. I naravno, što ovi ovdje konkretno znače za komunikaciju.