Napredne komunikacijsko – prezentacijske vještine

Napredne komunikacijsko – prezentacijske vještine

6. prosinca 2023. - 7. prosinca 2023.
09:00 - 16:00
Uživo u prostorijama HUM-CROMA-e, Trg bana Josipa Jelačića 15/2, Zagreb

 

 

Napredne komunikacijsko – prezentacijske vještine

Radionice će se održati 6. i 7. prosinca 2023. od 09.00 do 16.00 h

uživo u prostorijama HUM – CROMA-e, Trg bana Josipa Jelačića 15/2, Zagreb

 

 

O radionici: 

 

Ova radionica je namjenjena srednjem i višem menadžmentu koji poznaju osnove  komunikacijsko-prezentacijskih vještina te  ih žele nadograditi i usavršiti s ciljem stjecanja operativne izvrsnosti u svakodnevnom poslovanju. Polaznici će tijekom radionice usvojiti elemente naprednih komunikacijsko- prezentacijskih vještina. Izradit ćemo DISC mapu komunikacijskih algoritama za svakog polaznika, te vježbati komunikacijski nastup. Također, usvojit će vrlo širok spektar znanja iz domene uspješne komunikacije i prezentacije kao i neophodnih “alata” za uspješno komuniciranje i prezentiranje. Usavršit će metode interpersonalne komunikacije, a samim time posredno i operativnu izvrsnost u svakodnevnom poslu koji se naslanja na interpersonalno komuniciranje (prodaja, pregovaranje, motiviranje, delegiranje…)

 

Sadržaj radionice:

 

Važnost upravljanja naprednim komunikacijskim procesima

Tri ključna pravila u komunikaciji za dobivanje naklonosti auditorija / ljudi / kupaca

Važnost timinga neverbalne komunikacije

Temeljne stavke prvog susreta i dojma kojeg ostavljamo

«Efekt Solomona Asha» u primjeni u poslu

«Hitchcockov fenomen» u komunikaciji

Kulešovljevo komunikacijsko pravilo

«DISC» metoda u interpersonalnom komuniciranju

Analiza DISC metoda

WORKSHOP – DISC (interaktivni program)

Definiranje auditorija i odabir komunikacijske strategije

WORKSHOP – konsenzualno komuniciranje project: “Princess Story”

Krizno komuniciranje

Conflict management, razlozi i tehnike

Prezentacijske vještine u javnim nastupima

Kako dobro “ispričati priču”?

BEST metoda

Harissonovi protokoli

Uvod, esencija i rekapitulacija – temelji dobre prezentacije

Zaključci

 

Cijena radionice iznosi:

 

600 EUR + PDV

(Članovi HUM- CROMA-e ostvaruju 10 % popusta na iznos kotizacije)

Online prijavnica

 

O predavaču:

 

Dr. sc. Nikša Sviličić je sveučilišni profesor, filmski redatelj, pisac i glazbenik. Trostruki doktor znanosti, nositelj neslužbene titule “najobrazovanijeg Hrvata” završio je paralelno dvije osnovne, dvije srednje škole, tri fakulteta, magisterij znanosti, tri doktorata. Diplomirao je povijest umjetnosti i muzeologiju, novinarstvo i komunikologiju, filmsku i TV režiju. Doktorirao je područja povijesti umjetnosti i muzeologije, književnosti i filma te komunikologije. Radio je na „Korean University of Technology“, kao profesor računarstva i multimedijskih tehnika.

Bio je profesor komunikologije i persuazije na Harvardu, pri čemu je dobio nagradu za najboljeg profesora 2003. godine. Ekspert je iz područja komunikacijsko – prezentacijskih vještina i suvlasnik poslovne škole „Proactiva“. Bavi se glazbom kao multiinstrumentalist, surađivao je s gotovo svim najpoznatijim domaćim glazbenicima (Balašević, Oliver, Đavoli). Bio je violinist i akustični gitarist kao stalni član benda Paula Simona. U suradnji s Oliverom Dragojevićem dobio je Porina za hit godine 2009. Režirao je više desetaka srednjometražnih i dugometražnih dokumentarnih i igranih filmova, pobjednik je Pulskog festivala 2009. godine za film „Vjerujem u anđele“.

 

Stručno vođenje kroz izložbu Ivana Meštrovića – Galerija Klovićevi dvori

Vanja Ljevar Ph.D.

Co-Founder and Chief Data Scientist
KUBIK Intelligence

Jeste li se ikada zapitali što vaše 'zanimljive' Spotify playliste ili svakodnevne kupovine u supermarketu mogu reći o vama? U Kubik Intelligenceu razvili smo metodologiju pod nazivom Digitalna DNK, novo polje istraživanja koje koristi velike podatke za otkrivanje psihologije i tajni kupaca putem novih analiza i novog načina gledanja na podatke.

Od naših interakcija na društvenim medijima, preko kupovine, do fizičkih aktivnosti, naši životi postaju sve više digitalizirani i postoji golema količina podataka koji mogu sadržavati informacije o našoj osobnosti. Na primjer, kada pokrenete Netflix emisiju – pogledate li je do kraja (i ništa više, dok ne završi). Vjerojatno imate dosljednu i savjesnu osobnost koja sprovodi stvari do kraja. Naš rad otkriva ne samo kako možemo naučiti više o sebi iz vlastitog digitalnog ponašanja, već i kako upotreba podatkovne psihologije može otvoriti vrata tvrtkama za prikupljanje uvida o kupcima na kreativniji i učinkovitiji način. I naravno, što ovi ovdje konkretno znače za komunikaciju.