Pozivamo na radionicu: ”Moderan način života i prehrambene navike -gdje smo zalutali?”

Pozivamo na radionicu: ”Moderan način života i prehrambene navike -gdje smo zalutali?”

Wellness studij, Slavonska 3.

Za sve članice Crome 13.lipnja 2024. s početkom u 14:30 organiziramo besplatnu radionicu na temu  ” Moderan način života i prehrambene navike – gdje smo zalutali? ” koja će se održati u novootvorenom wellness studiju “2 x tjedno “, Slavonska 3. Predviđeno trajanje radionice je sat vremena nakon čega će uslijediti domjenak i networking uz kratko predstavljanje  i mogućnost isprobavanja jedinstvenog fitness koncepta s njemačkim Milon pametnim spravama za vježbanje  kojima upravlja umjetna inteligencija te ih automatski prilagođava svakoj pojedinoj vježbačici  te  nadzire kvalitetu i učinkovitost  njezinog vježbanja.

Radionicu će voditi iskusni nutricionista dr.sc. Sebastijan Orlić koji se bavi nutricionističkim intervencijama, fiziologijom vježbanja, proučavanjem utjecaja zdravlja i funkcije mikrobiote te suplementacijom i farmakologijom s ciljem produžavanja perioda vitalnosti i životnog vijeka uz istodobno poboljšanje kvalitete života.

On će nas upoznati s novim  nutricionističkim postulatima  i holističkim pristupom očuvanju  tjelesnog i mentalnog zdravlja.

Prijave možete poslati mailom na mail adresu [email protected] do 7. lipnja 2024.

Nadamo se da ćete biti u prilici pridružiti nam se na ovom zanimljivom događanju!

KONGRES MENADŽERA 2024

Vanja Ljevar Ph.D.

Co-Founder and Chief Data Scientist
KUBIK Intelligence

Jeste li se ikada zapitali što vaše 'zanimljive' Spotify playliste ili svakodnevne kupovine u supermarketu mogu reći o vama? U Kubik Intelligenceu razvili smo metodologiju pod nazivom Digitalna DNK, novo polje istraživanja koje koristi velike podatke za otkrivanje psihologije i tajni kupaca putem novih analiza i novog načina gledanja na podatke.

Od naših interakcija na društvenim medijima, preko kupovine, do fizičkih aktivnosti, naši životi postaju sve više digitalizirani i postoji golema količina podataka koji mogu sadržavati informacije o našoj osobnosti. Na primjer, kada pokrenete Netflix emisiju – pogledate li je do kraja (i ništa više, dok ne završi). Vjerojatno imate dosljednu i savjesnu osobnost koja sprovodi stvari do kraja. Naš rad otkriva ne samo kako možemo naučiti više o sebi iz vlastitog digitalnog ponašanja, već i kako upotreba podatkovne psihologije može otvoriti vrata tvrtkama za prikupljanje uvida o kupcima na kreativniji i učinkovitiji način. I naravno, što ovi ovdje konkretno znače za komunikaciju.